Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

Εκείνος κοιμόταν και η τύχη του…

Αποτέλεσμα εικόνας για sex istories

Με λένε Κάλλια και είμαι 21. Η ιστορία που θα σας διηγηθώ συνέβη έναν χρόνο πριν περίπου. Εκείνη την περίοδο έβγαινα με έναν συμφοιτητή μου για περίπου 5 μήνες. Δεν τον έβλεπα και πολύ σοβαρά και πολλές φορές ήταν πολύ κτητικός, όμως το γαμήσι μαζί του ηταν πολύ καλό και δεν ήθελα να το χάσω. Μια μέρα θυμάμαι ήμουν σπίτι του και μόλις είχαμε γαμηθεί. Εκείνος είχε μπει για μπάνιο κι εγώ με κόκκινο ακόμη το μουνάκι μου από το δυνατό πήδημα και με τις ρώγες μου να φαίνονται μέσα από το εσώρουχό μου, χάιδευα το υγρό μουνί μου, γιατί ήμουν ξαναμμένη. Ξαφνικά, άνοιξε η πόρτα και μπήκε ένας παίδαρος, με μαύρα μαλλιά και κάτι πλάτες… Είδα στα μάτια του πως του άρεσε αυτό που έβλεπε και γι’αυτό και δεν το σταμάτησα αμέσως. Αφού τράβηξα πάνω μου το πουκάμισο του Μ., τον ρώτησα ποιος ήταν και μου είπε πως ήταν φίλος του και πως εκείνος του είχε δώσει τα
κλειδιά, για να πηγαίνει όποτε θέλει. Φυσικά δεν είπε κανείς από τους δυο τον τρόπο που γνωριστήκαμε στον Μ., όμως από εκείνη την πρώτη στιγμή ήταν εμφανής η ερωτική ένταση ανάμεσά μας.

Πλέον ερχόταν πολύ πιο συχνά στο σπίτι και όταν μέναμε μόνοι μας, με ακουμπούσε τυχαία στο στήθος, ακόμη και ανάμεσα στα μπούτια μου. Ένα βράδυ είχαμε βγει οι τρεις μας και ο Μ. είχε γίνει λιώμα κι έτσι τον γυρίσαμε σπίτι και τον βάλαμε να κοιμηθεί. Με ρώτησε αν ήθελα άλλο ένα ποτό και είπα ναι. Καθίσαμε στον καναπέ και όπως συζητούσαμε, έπεσε πάνω μου και έχωσε τη γλώσσα του στο στόμα μου με δύναμη. Προσπάθησα να κάνω πίσω, αλλά δεν τα κατάφερα. Το μουνάκι μου έσταζε ήδη από την καύλα. Το φόρεμά μου ήταν κοντό και δε δυσκολεύτηκε να αγγίξει το μουνί μου και να αρχίσει να παίζει με αυτό. Χρησιμοποιώντας την παλάμη του έκανε κυκλικές κινήσεις στην κλειτορίδα μου, ενώ μου έβαλε 2 δάχτυλα. Αναστέναξα και άρχισα να τον χαϊδεύω κι εγώ. Ήταν σκληρός και από ό,τι μπορούσα να καταλάβω και πολύ χοντρός.

Κρατώντας τα δάχτυλα μέσα μου, έσκυψε και άρχισε να με γλείφει με μανία, λέγοντας πόσο του αρέσει η γεύση του μουνιού μου. Με δάγκωνε και
με έγλειφε κι εγώ μην αντέχοντας άλλο, έχυσα στο πρόσωπό του. Τότε με σήκωσε και με έβαλε να κάτσω στα γόνατα. Ξεκούμπωσε το παντελόνι του
και επιβεβαιώθηκα. Ήταν χοντρό και πέτρα. Τον πήρα κατευθείαν στο στόμα μου και τον έγλειφα αργά, παίζοντας ταυτόχρονα με τα σκληρά και μεγάλα του αρχίδια. Σταμάτησα λίγο πριν τελειώσει, σηκώθηκα και κάθισα πάνω του. Νόμιζα πως δε θα έμπαινε εύκολα μέσα μου ένας τόσο μεγάλος
πούτσος, όμως ήμουν τόσο υγρή, που αποδείχθηκε πολύ εύκολο. Άρχισα να κουνιέμαι κι εκείνος ακολουθούσε τον ρυθμό μου . Τον έβαζα όλον μέσα μου και μου άρεσε, όμως πρόσεχα να μη φωνάζω πολύ για να μην ξυπνήσει ο Μ. Με γύρισε απότομα ανάποδα και με έστησε στα 4 μπροστά του. Μου έχωνε τον μεγάλο του πούτσο με μανία και τα αρχίδια του χτυπούσαν στον κώλο μου. Το ένα του χέρι τραβούσε πίσω τα μαλλιά μου, ενώ το άλλο μου έριχνε ξυλιές στον κώλο. Φώναζε το όνομά μου κι εγώ πια αναστέναζα δυνατά, χωρίς να με νοιάζει για τον Μ. Είπε πως δεν αντέχει άλλο και γι’ αυτό τον πήρα στο στόμα μου. Τον έγλειφα και τον έβαζα βαθιά μέσα για να φτάνει μέχρι το λαρύγγι μου. Όταν έχυσε, άφησα λίγα χύσια να πέσουν στα
βυζιά μου. Μπήκαμε μαζί για μπάνιο.

Μετά εκείνος κοιμήθηκε στον καναπέ κι εγώ δίπλα στον Μ., ο οποίος προφανώς δεν είχε καταλάβει τίποτα, όπως αποδείχθηκε το επόμενο πρωί. Αρκετές φορές το επαναλάβαμε με τον Γ. Συνεχίσαμε ακόμη και όταν χώρισα πια με τον Μ. Κοιτώντας πίσω καταλαβαίνω πόσο πουτάνα φάνηκα αλλά δεν το μετανιώνω με τόσο καλό γαμήσι!
http://www.sexomologiseis.gr/ekinos-kimotan-ke-i-tichi-tou/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)