Τρίτη, 11 Απριλίου 2017

Πρώτη φορά με γυναίκα...την κολλητή μου







Με προσωπικά μηνύματα, μου ζητήσατε να διηγηθώ την πρώτη μου σεξουαλική επαφή με γυναίκα.
Αν και δηλώνω str8, μπορώ να πω πως έχω απολαύσει το γυναικείο σώμα τόσο στο 1 προς 1 sex όσο και μέσα σε παρτούζες. Αν και δεν το συγκρίνω με την αίσθηση που μου δίνει ένας άντρας και το καυλί του μέσα μου, έχω περάσει καταπληκτικά και έχω καυλώσει πολύ με γυναίκες.
Αρκετές φορές βλέποντας φωτογραφίες ή βίντεο ή ακόμη και στο δρόμο το γυναικείο σώμα μου είναι πολύ ευχάριστο και ερεθιστικό...


Με την Ε. ήμασταν φίλες από πολύ μικρές. Ακόμη είμαστε δηλαδή. Εκείνη την εποχή ήταν ίσως η μόνη κοπέλα η οποία ήξερε όλα τα προσωπικά μου, τις σχέσεις μου, με ποιους έχω πάει κλπ.
Είχαμε μια άνεση η μία με την άλλη. Η σκέψη να κάνουμε κάτι ώστε να δοκιμάσουμε πως είναι το λεσβιακό sex είχε συζητηθεί μερικές φορές αλλά δεν το προχωρούσαμε.
Η καταλυτική απόφαση πάρθηκε βλέποντας μια ταινία μαζί η οποία είχε κάποιες λεσβιακές σκηνές.
Κανονίσαμε λοιπόν να συναντηθούμε σπίτι της ένα βράδυ που θα ήταν μόνη. Το Σαββατοκύριακο θα έφευγαν οι γονείς κι έτσι είχαμε το πεδίο ελεύθερο.
Την εβδομάδα πριν συναντηθούμε δεν πολυσυζητήσαμε για αυτό...αλλά μέσα στο μυαλό μου ήταν συνεχώς η αναμενόμενη συνάντηση μαζί της και με ερέθιζε ιδιαίτερα η ιδέα πως θα πηδηχτώ με γυναίκα και μάλιστα την κολλητή μου....από ότι μου είπε αργότερα το ίδιο αισθανόταν κι εκείνη.
Περιέργως εκείνη την εβδομάδα αυνανιζόμουν για εκείνη και διαρκώς φανταζόμουν να κάνω sex μαζί της...
Παρασκευή λοιπόν και φθάνω σπίτι της. Χαλαρές και οι 2... η Ε. με περίμενε με τις πιτζάμες της. Καθήσαμε στο σαλόνι και αρχίσαμε να τα λέμε πίνοντας κρασάκι. Καμιά μας δεν είχε αναφερθεί στο τι θα γινόταν...η ώρα περνούσε και πίναμε όλο και περισσότερο...υποθέτω πως για να φύγουν οι αναστολές...
Είχαμε έρθει κόντα, όπως συνηθίζουμε άλλωστε, και χαϊδευόμασταν...Κάποια στιγμή, έσκυψε και με φίλησε στα χείλη...αυτό ήταν...αρχίσαμε να φιλιόμαστε τόσο ερωτικά και αισθησιακά που ούτε και με άντρα δεν είχα φιληθεί έτσι...κάναμε αργές κινήσεις...οι γλώσσες μας έπαιζαν μέσα στα στόματά μας...δεν βιαζόμασταν...θέλαμε να το απολαύσουμε...


Τα χέρια μας λύθηκαν...αρχίσαμε και πιάναμε η μια το κορμί της άλλης...όχι πως ήταν η πρώτη φορά...αλλά αυτή ήταν διαφορετική...χαϊδευόμασταν ερωτικά...τα στήθη της Ε. ήταν πανέμορφα...τα χούφτωνα με ιδιαίτερη ευχαρίστηση...

Σιγά σιγά αρχίσαμε και βγάζαμε και τα τελευταία μας ρούχα...είχαμε μείνει γυμνές στον καναπέ στο σαλόνι και ερωτοτροπούσαμε...
“Είσαι υγρή;”
“Ναι...πολύ...εσύ;”
“Ναι...μου αρέσει...έχω ερεθιστεί απίστευτα...”
Τα χέρια μας εξερευνούσαν τα κορμιά μας όλο και περισσότερο...
Κατέβασα το χέρι μου στο μουνί της...κυριολεκτικά έσταζε...Αναστέναξε και άνοιξε λίγο τα μπούτια της για να ελευθερώσει και άλλο την είσοδο...με το δάκτυλο έτριβα τα μουνόχειλά της...ήταν μεγάλα και καλοσχηματισμένα...σιγά σιγά ξεθάρεψα και άρχισα να τα βάζω μέσα της...στην αρχή 1 και μετά 2 και 3 δάχτυλα...
Το ίδιο έκανε κι εκείνη...Βάζαμε δάχτυλο η μια στην άλλη, ενώ είχαμε αρχίσει να αναστενάζουμε όλο και πιο πολύ...
Την έγειρα προς τα κάτω και πήγα από πάνω της...
Άρχισα να της γλύφω όλο το σώμα από το λαιμό προς τα κάτω...
Οι ρώγες της είχαν πρηστεί και πεταχτεί...τις ρούφηξα εναλλάξ αρκετή ώρα, ενώ μάλαζα το στήθος της...τα βυζιά της πανέμορφα,στητά, με μεγάλο περίγραμμα της θηλής...αρκετά μεγαλύτερα από την παλάμη μου..., δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα χέρια μου...

Το μουνί μου είχε πέσει πάνω στο δικό της... το έτριβα όσο μπορούσα...
Κατέβηκα πιο κάτω...αφού της φίλησα το στομάχι και την κοιλιά κατέληξα πάνω στα μουνόχειλά της...τα πήρα στο στόμα μου...
Τα ρούφηξα αργά...


“Τρελαίνομαι! Κάντο ξανά! Γάμησε με Μπέτυ!”
Ρουφούσα τα χείλη της και σιγά σιγά έχωνα την γλώσσα μου μέσα στο μουνί της...μύριζε υπέροχα...έβαλα την μύτη μου και το μύρισα... απίστευτο...
Η γλώσσα πήγαινε μέχρι μέσα...
“Δαχτύλωσέ με!”
Έβαλα τα δάχτυλά μου μέσα της...Άρχισε να μουγκρίζει...
“Μπέτυ θα χύσω...!”
Συνέχισα έτσι...σύντομα ένιωσα την κοιλιά της να τρέμει ....σπαρτάρησε το κορμί της και έχυσε...μέσα στο στόμα μου...για πρώτη φορά γέμισα το στόμα μου με χύσια γυναίκας...ήταν τόσο όμορφο συναίσθημα! Συνέχισα να την φιλώ...ανέβηκα προς τα πάνω...τα σώματά μας ενωμένα και την φιλούσα στο στόμα...
Αφού κάτσαμε αγκαλιά αρκετή ώρα, με έβαλε κάτω...όπως ακριβώς εγώ έτσι κι εκείνη άρχισε να με γλύφει παντού...όταν έφτασε κάτω, έφτυσε τα δάχτυλά της και μου άλοιψε το μουνί με τα σάλια της...έπειτα έκανε το ίδιο και στο δικό της μουνί...
Έκατσε κάθετα σε μένα και έφερε το μουνί της πάνω στο δικό μου...πλέον είχαν ενωθεί τα μουνόχειλά μας...
Χαμογέλασα...
“Ούτε τσόντα να γυρίζαμε!”
“Μα από εκεί το έχουμε δει...πλακομούνι οι κολλητές!”
Πραγματικά κάναμε κινήσεις που τις είχαμε δει σε λεσβιακές τσόντες!

Έτριβε το μουνί της πάνω στο δικό μου...η αίσθηση ήταν απίστευτη...συνήθως κάποιος άντρας έτριβε το καυλί του πάνω στα μουνόχειλά μου, και τώρα είχα την μουνάρα της κολλητής μου να τρίβεται πάνω στο υγρό μου μουνί...
Είχα ερεθιστεί τόσο πολύ...Το μουνί μου είχε πρηστεί...
Με γύρισε μπρούμυτα...
Έβαλε τη γλώσσα της στην κωλοτρυπίδα μου και άρχισε να μου την γλύφει...
Γέλασα με το σκηνικό!
“Εμ ...να μην γευτώ τον κώλο σου; Μόνο οι άλλοι;”
Μου τον χούφτωνε δυνατά λες και ήταν άντρας, τον σφαλιάριζε που και που, τον δάγκωνε ελαφρά και έχωνε τη γλώσσα της μέσα του...Μεγάλη καύλα...
Η γλώσσα της μετά άρχισε να κάνει μεγαλύτερες διαδρομές...από την κωλοτρυπίδα μου μέχρι το μουνί μου και πίσω...
Έβαλε το δάχτυλό της στο μουνί μου ενώ μου έγλυφε τον κώλο...Έχυνα ποτάμια...

Ύστερα, τα δάχτυλά της μπήκαν και στις 2 τρύπες μου...με πήδαγε μαζί...μόλις τα έχωσε μέσα μετρούσα αντίστροφα μέχρι να χύσω...δεν ξέρω κι εγώ πόσο γρήγορα έχυσα...
Τα δάχτυλά της μούσκεμα τα έφερε στο στόμα μου και τα έγλυψα...
Ξαπλώσαμε για λίγο μαζί και ύστερα πήγαμε στο κρεββάτι...όπως ήμασταν γυμνές κοιμηθήκαμε αγκαλιά...
Το Σάββατο ήμασταν όλη μέρα μαζί...πήγαμε το πρωί για ψώνια και καφέ...γυρίσαμε το μεσημέρι και αφού φάγαμε ξαπλώσαμε πάλι...
Ερωτοτροπίσαμε για λίγο...όχι κάτι ιδιαίτερο..λίγα φιλάκια και αγκαλίτσες και συζητήσαμε...
Το βραδάκι βγήκαμε έξω με παρέα...το μυαλο μας ήταν συνέχεια στο λεσβιακό μας...το είχαμε σαν μυστικό και προκαλούσαμε η μια την άλλη χωρίς να καταλαβαίνει κανείς τίποτα...
Κανονικά φλερτάραμε με τους άντρες και παίζαμε, μιλούσαμε με την παρέα και τις υπόλοιπες κοπέλες, αλλά τόσο η Ε. όσο κι εγώ ακουμπούσαμε η μια την άλλη και ψιθυρίζαμε πονηρά λόγια για να καυλώσουμε...
Η ώρα περνούσε...το αλκοόλ έρεε...ένιωθα πολύ καυλωμένη...περίμενα πως και πως να πάμε σπίτι της...
Όταν τελικά έφτασε η ώρα, πήραμε ένα ταξί και φύγαμε...μέσα στο ταξί μου χάιδευε τα μπούτια και σε κάποια στιγμή έβαλε το χέρι της μέσα από τη φουστίτσα μου..πάλι καλά που φορούσα καλσόν!
Προσπαθώντας να μην φανερωθώ στον οδηγό την άφησα να με χαϊδεύει σχεδόν σε όλη την διαδρομή...
...και ναι...ο οδηγός σίγουρα κατάλαβε κάτι...Ήταν γύρω στα 50-55 και έριχνε ματιές από τον καθρέπτη...
Όταν έφτασε το ταξί στο σπίτι της μου έκλεισε το μάτι...κατάλαβα τι ήθελε...
Όπως γύρισε ο οδηγός να τον πληρώσουμε, είχα ανοίξει τα πόδια μου ελαφρά...τον κοίταξα με προκλητικό ύφος...η Ε. τον πλήρωσε...βγαίνοντας είχε σηκωθεί τόσο πολύ η φούστα μου που ο μισός κώλος μου ήταν έξω....χαλάλι του...έσκυψα λίγο ώστε να δείξω και το string μου μέσα από το καλσόν...με ερέθισε που του τον έδειξα...το ίδιο έκανε βέβαια και η Ε.
Ήμουν τόσο καυλωμένη που μέσα στο ασανσέρ άρχισα να την φιλώ...
Φτάσαμε πάνω και η μια έβγαζε τα ρούχα της άλλης...λίγο το ποτό, λίγο οι καύλες μας, θέλαμε να πηδήξουμε η μια την άλλη...
Πήγαμε κατευθείαν στο κρεββάτι...ολόγυμνες δαχτυλωνόμασταν για ώρα και φιλιόμασταν...
Τρίβαμε τα μουνιά μας...μούσκεμα και οι 2 και πλέον να μιλάμε ελεύθερα...
Η Ε. να μου λέει πως θέλει να με γαμήσει και εγώ να τις λέω τα ίδια...
Αυτή τη φορά σειρά είχε το 69...ε ναι...δεν γινόταν να μην το κάνουμε...
Δεν ήταν κάτι δύσκολο...πήραμε τις θέσεις μας και το απολαύσαμε και οι 2 πάρα πολύ!

Αφού χύσαμε και οι 2, πήγαμε και κάναμε ένα ντους μαζί...ξαπλώσαμε γυμνές στο κρεββάτι αγκαλιά...
Η Ε. συνέχισε να έχει καύλες...ένιωθα το χέρι της να με χουφτώνει και να μπαίνει παντού...
Είχα χαλαρώσει πολύ και δεν έκανα κάτι...το απολάμβανα...εκείνη βρίσκοντας ευκαιρία σάλιωσε το δάκτυλό της και το έχωσε στην κωλοτρυπίδα μου απαλά...μου άρεσε...την άφησα να με γαμάει έτσι...
Μετά από λίγη ώρα σηκώθηκε...
Πήγε μέσα και γύρισε με μια έκπληξη...Είχε φέρει ένα αγγουράκι από το ψυγείο...
Με κοίταξε και βάλαμε τα γέλια...
Πήρε ένα προφυλακτικό και το πέρασε στο αγγούρι...
“Το θες;”
“Πολύ...χώστο μου όπου θες...”
Αφού με έφτυσε καλά μου έχωσε το αγγουράκι στην κωλοτρυπίδα μου...

Ήταν τέλειο..τόσο σκληρό και αρκετά χοντρό...άρχιζα να φωνάζω από καύλα...αφού με γάμησε έτσι λίγη ώρα μου το έβαλε στο μουνί...εκεί πιο άγρια άρχισε και μου το έβαζε με δύναμη...με γάμαγε κανονικά...
Έχυσα πολύ γρήγορα ενώ εκείνη συνέχιζε να με γαμάει...
Όταν ήρθε η σειρά μου την περιποιήθηκα κι εγώ...της το έχωσα και στις 2 τρύπες της...μέχρι που έχυσε...
Εξουθενωμένες και οι 2 κοιμηθήκαμε αγκαλιά...
Την επόμενη μέρα συζητήσαμε αρκετά καθώς πηγαίναμε βόλτα...Μας άρεσε και στις 2 τι είχε γίνει αλλά συμφωνήσαμε πως προτιμούσαμε τους άντρες...
Είπαμε πως θα το ξανακάνουμε και πως τις επόμενες φορές θα ήμασταν πιο οργανωμένες...
Με την E. το έκανα κι άλλες φορές και μάλιστα κάναμε μαζί και παρτούζες...μια από αυτή έχω περιγράψει σε προηγούμενη ιστορία...ήταν υπέροχο να κάνω παρτούζα με την κολλητή μου και 2 μαύρους...Σιγά σιγά θα ανεβάσω και άλλες ιστορίες με την Ε.
Όσον αφορά το σήμερα...με την Ε. συνεχίζουμε και είμαστε κολλητές και μάλιστα διαβάζει και το blog…κάποια στιγμή θα μου στείλει κι εκείνη τις ιστορίες της να ανεβάσω!http://askbetty81.blogspot.gr/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)