...

Τρίτη, 11 Απριλίου 2017





Να λοιπόν και η δεύτερη φαντασίωση που έχω να σας διηγηθώ...
Ελπίζω να σας αρέσει...εγώ πάντως την ευχαριστήθηκα πολύ...!


Ο άντρας μου θα γυρνούσε από ταξίδι στο εξωτερικό αργά το βράδυ και είχαμε κανονίσει να έρθει από το αεροδρόμιο κατευθείαν σε ένα νέο μπαράκι που είχαμε βρει. Έγω θα πήγαινα νωρίτερα να πιω ένα ποτό μόνη μου και θα περίμενα...
Είχα να τον δω περίπου 10 μέρες και τον είχα πεθυμήσει...έτσι ήθελα να του κάνω έκπληξη όταν με δει και να περάσουμε ένα υπέροχο βράδυ...
Αφού έκανα ένα χαλαρωτικό μπανάκι άρχισα να βάφομαι όσο πιο sexy μπορούσα, ακριβώς όπως μου έχει πει ότι του αρέσει...
Διάλεξα να φορέσω ένα μαύρο φόρεμα σχετικά κοντό το οποίο πάντα τον άναβε... Είχε ανοιχτή πλάτη και μπούστο και ήταν αρκετά αποκαλυπτικό...γόβες ψηλές και ήμουν ήδη έτοιμη για το μπαράκι.
Φτάνωντας, περίπου στις 10, δεν είχε πολύ κόσμο...λίγο κόσμο και καλό σκέφτηκα και μπήκα...
Μιας και ήμουν μόνη έκατσα στην μπάρα για να πιω το πρώτο ποτό μέχρι να έρθει ο άντρας μου...
Ο barman πολύ συμπαθητικός και όμορφος...φορούσε ένα κολλητό πουκάμισο που διαγραφόταν το γυμνασμένο κορμί του , μου κρατούσε συντροφιά και παρέα με την barwoman ήταν ένα όμορφο θέαμα πίσω από την μπάρα...Η κοπελιά φορούσε ένα δερμάτινο κολλητό παντελόνι και ένα επίσης δερμάτινο μπουστάκι...Ήταν πολύ sexy και όμορφη...
Στην άκρη της μπάρας και σχετικά σε κοντινή απόσταση κάθονταν 2 νεαροί, γύρω στα 25 και πίναν το ποτό του συζητώντας, ενώ από ότι κατάλαβα γνωρίζονταν αρκετά καλά με τους υπαλλήλους του μπαρ.
Ο άντρας μου αργούσε και εγώ ήμουν ήδη στο δεύτερο ποτό, όταν ήρθε κέρασμα ένα σφηνάκι από τα 2 παλικάρια...
Το δέχθηκα με ευχαρίστηση και αφού τους χαιρέτησα το ήπια...
Δεν χάσανε ευκαιρία και ήρθαν κοντά μου...Αφού συστηθήκαμε και τους εξήγησα τι κάνω μόνη μου εκεί, αρχίσαμε να μιλάμε για κοινά ενδιαφέροντα, μπαράκια, εξόδους κλπ. Που και που έρχονταν ο barman και η barwoman και μπαίνανε στη συζήτηση, όταν δεν είχαν δουλειά...
Η συζήτηση είχε ανάψει για τα καλά και περνούσαμε πολύ όμορφα...είχα σχεδόν ξεχάσει πόση ώρα περίμενα τον άντρα μου...
Οι 2 νεαροί δεν ήταν αυτό που λέμε όμορφοι ή γοητευτικοί αλλά μιλούσαν πολύ ωραία και είχαν την καύλα που έχουν οι 25άρηδες...Δεν σταματούσαν στιγμή να πέρνουν μάτι και αραιά και που απλώναν χεράκι στην πλάτη...
Η ώρα περνούσε πολύ ευχάριστα λοιπόν και το αλκοόλ έφτιαχνε ακόμα πιο πολύ τη διάθεση...

Όπως είναι φυσιολογικό η κουβέντα ήρθε στα ερωτικά και στο sex…εκει δέχθηκα αρκετές ερωτήσεις μιας και θεωρήσαν πως είμαι έμπειρη και όπως πάντα απαντούσα με ειλικρίνεια...
Πολύ προσωπικές ερωτήσεις για τις εμπειρίες μου και το παρελθόν μου κρατούσαν ζωντανή την παρέα αλλά ταυτόχρονα παρατηρούσα πως όσο περισσότερα διηγόμουν, τόσο τους άρεσε και άναβε η συζήτηση...


Πλέον, οι 2 νεαροί είχαν έρθει πολύ κοντά και πότε μου χάιδευαν την πλάτη, πότε τα πόδια...
“Μπέτυ, μιας και τα λέμε όμορφα και έχουμε ανάψει...θες να πάμε κάτω να τα πούμε με την ησυχία μας;”
“Γιατί κάτω; Εδώ δεν είναι καλά;”
“Απλά κάτω δεν έχει τόσο δυνατά μουσική και θα είμαστε πιο άνετα... είναι ένα δωμάτιο για το προσωπικό...”
Δίχως να σκεφτώ ότι μπορεί να ερχόταν ο άντρας μου και χωρίς να παρατηρήσω πως το μαγαζί ήταν σχεδόν άδειο πια, κατέβηκα...
Ένα δωμάτιο δίπλα από την αποθήκη με τα ποτά...
Σχετικά μεγάλο, με ένα κρεββάτι για να ξεκουράζονται οι υπάλληλοι και ένα καναπέ απέναντι...
Γύρισα και τους κοίταξα...
“Λοιπόν; Εδώ φέρνετε τα θύματά σας;”
Με κοίταξαν και ήρθαν κοντά και οι 2...Ο ένας μου έπιασε το πρόσωπο και άρχισε να με φιλά ενώ ο άλλος κόλλησε από πίσω μου και έτριβε το πούτσο του μέσα από το παντελόνι στο ύψος του κώλου μου...
Τα χέρια του με αγκάλιασαν μπροστά και χάιδευε το μουνί μου πάνω από το φόρεμα...
Σιγά σιγά τα χέρια μπαίναν κάτω από το ύφασμα και εξερευνούσαν το κορμί μου...


Έβαλε το χέρι του κι άλλο ενώ εγώ δεν άντεξα άλλο καιαρχισα να του χαιδεύω το καυλί...

“Είσαι πολύ ωραία γυναίκα Μπέτυ...Λαχταριστή...Οι καμπύλες σου είναι πανέμορφες...”
Αναστέναξα και αφέθηκα πλέον...Κατέβασα τελείως το βρακάκι μου και το έβγαλα...
Σήκωσε το φόρεμα...αναστέναξε μόλις πετάχτηκε ο τουρλωτός μου κώλος έξω...


Με γδύσανε... μου πιάνανε όλο το κορμί...ο ένας άρχισε να με δαχτυλώνει...μούσκεμα το μουνί μου...ζητούσε μόνο sex….από όλους...
Γδυθήκανε οι νεαροί....όμορφα σώματα...γεμάτα όρεξη για γαμήσι...
Ο ένας έσκυψε πίσω μου και άρχισε να μου φροντίζει τον κώλο ενώ ο άλλος ασχολιόταν με το στήθος μου...
Εγώ απλά τους άφηνα...
Μετά από λίγο τους έβαλα να σταθούν και έσκυψα...Εναλλάξ έπερνα 2 καυλιά στο στόμα μου και τα ρουφούσα...

“Αν ξέρεις καλά την τέχνη...” μου είπε ο ένας...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)