...

Τρίτη, 11 Απριλίου 2017





Ακόμη μια φαντασίωση που θα μοιραστώ μαζί σας...Κάποια από τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και αφορούν ένα γραφείο που δούλευα για ενα σύντομο χρονικό διάστημα...Εκεί με φλέρταραν αρκετά, αλλά δεν έγινε βεβαία τίποτα...Παρόλα αυτά η φαντασίωση έμεινε...



Ήταν αργά το βράδυ όταν έφυγα από το γραφείο. Είχε αρκετή δουλειά εκείνες τις ημέρες και σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι σχολούσαμε αργά...
Τον υπολογιστή δεν τον έκλεισα, μιας και σε μερικές ώρες θα ήμουν πίσω στο γραφείο.
Πήρα βιαστικά την τσάντα μου και τα κλειδιά και έφυγα...
Εκείνες τις ημέρες έβλεπα πολύ λίγο τον άντρα μου, μιας και μόλις έφτανα σπίτι, έτρωγα κάτι, έκανα ένα μπάνιο να χαλαρώσω και κοιμόμουν...
Την επόμενη μέρα πηγαίνοντας στο γραφείο, συνάντησα στην είσοδο τον Μ., έναν συνάδελφο που δεν είχα και την καλύτερη άποψη για αυτόν...πάντα κοντά στο αφεντικό, «έδινε» όσους δεν του έκαναν τα χατίρια και δεν συμπαθούσε...
Καθόταν μαζί με άλλα 4-5 άτομα, συνάδελφοι και μερικοί από την αποθήκη και με το κλασικό ειρωνικό του στυλ με καλημέρισε...το ίδιο και οι υπόλοιποι...
Πάντα...μα πάντα όταν περνούσα από μπροστά τους, ένιωθα τα βλέμματά τους να με γδύνουν και να καρφώνονται πίσω μου όπως περπατούσα...
Ανέβηκα πάνω και έκανα έναν καφέ στα γρήγορα...μίλησα με κάποιους άλλους συναδέλφους και έκατσα στο γραφείο μου...

Μετά από λίγη ώρα κι ενώ είχα ήδη ξεκινήσει τη δουλειά, ήρθε ο Μ. από πάνω...
“Μπετούλα, πως πάει η δουλειά;”
“Όλα καλά, ας ελπίσουμε ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχει φύγει το μεγάλο ζόρι για να χαλαρώσουμε και λίγο...”
“Σωστά...” μου είπε και χαμογέλασε...
“Θες κάτι άλλο;”
“Ναι...ξέρεις...χθες φεύγοντας, ξέχασες αυτό το φλασάκι πάνω στο γραφείο σου” μου είπε και μου έδειξε ένα φλασάκι που έχω συνήθως μαζί μου...
Έκανα όπως όπως το συνειρμό και θυμήθηκα πως μέσα εκεί είχα ένα φάκελο με ερωτικές φωτογραφίες και βίντεο που είχα τραβήξει με τον άντρα μου. Σε πολλές φωτογραφίες είμαι τελείως γυμνή, σε άλλες ο άντρας μου με πηδάει, ενώ σε κάποια βίντεο κάνω στριπτίζ ή πηδιέμαι άγρια...

“Από που και ως που πήρες κάτι από το γραφείο μου;” του είπα θυμωμένη...
“Το μπέρδεψα με ένα που είχα χάσει και είχα μέσα κάποια αρχεία...” μου είπε χαμογελώντας...έλεγε ψέμματα φυσικά...
“Όπως κι αν έχει σε παρακαλώ άλλη φορά να μην ξαναπάρεις κάτι από το γραφείο μου...τώρα φέρτο μου πίσω γιατί το χρειάζομαι...”
“Χρειάζεσαι να βλέπεις τις τσόντες που τραβάς με τον άντρα σου;” μου είπε...
“Να μην σε ενδιαφέρει τι κάνω...και δεν έπρεπε να τις δεις...είναι προσωπικά μου αρχεία αυτά...”
“Όπως κι αν έχει Μπετούλα, τις είδα και τις ευχαριστήθηκα...με καύλωσες πολύ και όλο το βράδυ την έπαιζα για πάρτη σου...”
“Σήκω και φύγε σε παρακαλώ....”
Έσκυψε μπροστά μου για να μην μας βλέπουν και έχωσε το χέρι του μέσα από το πουκάμισο...
Σηκώθηκα όρθια, και του πέταξα το χέρι έξω...
“Αν το ξανακάνεις...”
“Ναι; Αν το ξανακάνω; Τι; Θες να δούν όλοι τις φωτογραφίες και τα βίντεο; Μήπως να τα δει και το αφεντικό; Λοιπόν, το βράδυ μην φύγεις...θέλω να τα πούμε...”
Δεν ήξερα τι να κάνω...αυτός είχε κρατήσει τα προσωπικά μου αρχεία και θα με εκβίαζε...
Το βράδυ έφυγαν όλοι και μείναμε οι 2 μας...
Ήρθε κοντά μου και μου είπε πως για να μην πει τίποτα θα έπρεπε μέχρι τέλος του μήνα να με πηδάει κάθε μέρα...Όπως θέλει και όπου θέλει...
Στην αρχή αρνήθηκα, αλλά με τη συζήτηση δεν μου άφησε πολλά περιθώρια...
“Κρίμα γιατί είσαι και παντρεμένος με παιδιά...έτσι νομίζεις πως θα κερατώσεις τη γυναίκα σου;”
“Δεν με νοιάζει τι λες...πάντα ήθελα να σε πηδήξω...ξέρεις πόσες μαλακίες έχω τραβήξει για σένα;”
Άρχισα και γδυνόμουν και αυτός έπεσε με τα μούτρα πάνω μου...
Μου χούφτωνε τα βυζιά και ρουφούσε τις ρώγες μου με μανία...

Μου κατέβασε τη φούστα και το καλσόν και έχωσε τα δάχτυλά του στο μουνί μου...ήμουν τελείως στεγνή...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)