...

Κυριακή, 23 Απριλίου 2017





Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να γράψω και μια φαντασίωση...
Τις προάλλες ήμουν μόνη μου, αρκετά καυλωμένη και αποφάσισα να ξαπλώσω και να φτιάξω ένα σενάριο για να αυνανιστώ...Είχα στο μυαλό μου πως αργότερα θα το μετέφερα στο blog επομένως είχα ανάψει αρκετά...
Η ιστορία έχει πρωταγωνιστές άτομα που γνωρίζω από το παρελθόν μου αλλά και το παρόν.


Με τον άντρα μου είχαμε αρκετές μέρες να κάνουμε σεξ...λίγο οι δουλειές λίγο η περίοδός μου εκείνη την εβδομάδα...είχαν περάσει περίπου 2 εβδομάδες και ήμασταν και οι 2 άπραγοι...
Το όλο σκηνικό επιβάρυνε και ένα ταξίδι μου με τη δουλειά που είχα και θα έμενα χωρίς sex για τουλάχιστον 3 εβδομάδες...
Το ταξίδι το είχε κανονίσει το αφεντικό μου και επειδή θα συναντούσε κάποιους πελάτες που τους εξυπηρετούσα εγώ με ήθελε μαζί...
Φύγαμε λοιπόν Δευτέρα μεσημέρι και το βραδάκι ήμασταν στο ξενοδοχείο στην Βαρκελώνη...Υπέροχη πόλη και ήμουν χαρούμενη που θα την ξανάβλεπα για τρίτη φορά...


Κουρασμένοι και οι 2 από το ταξίδι ανεβήκαμε στα δωμάτιά μας...
Αφού μίλησα με τον άντρα μου στο τηλέφωνο αποφάσισα να κάνω ένα μπανάκι να χαλαρώσω...
Πράγματι έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στο ντους...
Το ζεστό νερό κυλούσε τόσο ευχάριστα στο κορμί μου...έκατσα εκεί για 10 λεπτά και το άφηνα να τρέχει πάνω μου...

Βγαίνωντας και αφού στέγνωσα το σώμα μου περιφερόμουν γυμνή στο δωμάτιο όπου και τακτοποιούσα τα πράγματά μου...
Μου αρέσει η αίσθηση της ελευθερίας όταν είμαι γυμνή και περιφέρομαι στο σπίτι...
Το δωμάτιο είχε και ένα μεγάλο καθρέπτη κι έτσι χάζευα το σώμα μου καθώς περπατούσα τριγύρω...
Σε κάποια φάση παρατηρώ πως η κουρτίνα είναι στο πλάι και πως απένταντι από το παράθυρο του δωματίου μου και σε σχετικά κοντινή απόσταση είναι ένα διόροφο σπίτι...
Πηγαίνωντας πιο κοντά είδα ένα νεαρό να κάθεται στο γραφείο του και να γράφει και που και που σήκωνε το κεφάλι του...
Κάποια στιγμή συναντήθηκαν οι ματιές μας...εγώ γυμνή τον κοιτούσα ενώ εκείνος χωρίς να δείχνει ξαφνιασμένος με κοιτούσε και αυτός...προφανώς με είχε δει από την αρχή να γδύνομαι και να κάνω μπάνιο μιας και είχα αφήσει την πόρτα ανοιχτή...
Δεν έκανα καμιά κίνηση να σκεπαστώ...αντιθέτως συνέχισα να τον κοιτώ προκλητικά και να περιφέρομαι ενώ φρόντιζα να σκύβω περισσότερες φορές...

Ξέρω πως ο κώλος μου φαίνεται ακόμη πιο ζουμερός και θελκτικός όταν σκύβω και τον τουρλώνω καθώς φαίνεται η κωλοτρυπίδα μου και ανοίγει το μουνί μου...Είναι κάτι που κάνω πάντα όταν θέλω να με γαμήσουν και πάντα πιάνει!


Όταν τελειώσα τις δουλειές μου, κοίταξα και ήταν ακόμη εκεί...κοιτούσε συνεχώς και αυτή τη φορά είχε το ένα χέρι κάτω από το γραφείο...
Καύλωσα και μόνο στην ιδέα...πήγα στο κρεββάτι και πήρα ξανά τηλέφωνο τον άντρα μου...
Μετά από μια σύντομη συνομιλία του είπα: “Δεν θα το πιστέψεις αλλά είμαι γυμνή στο κρεββάτι και από το απέναντι σπίτι με παίρνει μάτι ένας νεαρός...νομίζω πως τον παίζει για μένα...”
“Μμμμ σιγά μην δεν τον έπαιζε...Καύλωσα και μόνο που μου το είπες...Άνοιξε το computer να σε δω στην κάμερα...”
Έφερα τον υπολογιστή στο κρεββάτι και αφού άνοιξα την κάμερα άρχισα να μαλακίζω το μουνί μου για τον άντρα μου...Τον είχε βγάλει έξω και τον έπαιζε για πάρτη μου ενώ ο νεαρός από απέναντι έβλεπε όλο το σκηνικό...
Σε κάποια στιγμή αφού είχα ανάψει για τα καλά..γύρισα προς το μέρος του και τον χαιρέτησα...
Τότε σηκώθηκε και πήγε κοντά στο παράθυρο..ήταν τελείως γυμνός και έπαιζε τον πούτσο του με δύναμη...από ότι έβλεπα είχε μεγάλο καυλί...
Ο άντρας μου μιλούσε με τα πιο πρόστυχα λόγια ενώ με έχυνε από τον υπολογιστή... εγώ έπαιζα το μουνί μου σαν τρελή πάνω στο κρεββάτι...

Είχα 2 πούτσους να μαλακίζονται για μένα από απόσταση....
Ο νεαρός έχυσε και τον είδα που πήγε να σκουπιστεί...
Τότε συνέχισα να μιλώ με τον άντρα μου...Του είπα πως θέλω κάθε μέρα για όσο είμαι εδώ να μαλακίζεται ο νεαρός απέναντι...συμφώνησε και μάλιστα μου έδωσε το ελεύθερο πως αν θέλω θα μπορούσα να τον καλέσω να με πηδήξει στο δωμάτιο...υπό την προϋπόθεση να του το έχω πει για να οργανωθεί και να βάλουμε κάμερα...


Πράγματι, την επόμενη ημέρα όταν γυρίσαμε το βραδάκι από τα ραντεβού που είχαμε πήγα γρήγορα στο δωμάτιο...
Άνοιξα την κουρτίνα και απένταντι ο νεαρός ήταν πάλι στο γραφείο του...
Αυτή τη φορά χαμογελάσαμε ο ένας στον άλλον και αρχίσαμε να γδυνόμαστε...έμεινα με τα εσώρουχα και άρχισα να τα βγάζω αργά και αισθησιακά...το μουνί μου να στάζει ποτάμια, ενώ εκείνος να έχει σηκώσει το καυλί του και να το παίζει αργά!
Ξάπλωσα και άνοιξα τα πόδια μου...το μουνί μου ήταν ορθάνοιχτο μπροστά του...μακάρι να το έβλεπε όσο πιο καθαρά μπορούσε!
Αφού μαλακιστήκαμε και οι 2 πήγα κι έκανα ένα μπάνιο πάλι με την κουρτίνα ανοιχτή...
Το βράδυ εκείνο μίλησα με τον άντρα μου:
“Δεν αντέχω...θέλω να με γαμήσει ο μικρός...κάνε ό,τι καταλαβαίνεις...αύριο βράδυ θα γαμήσει τη γυναίκα σου ένας Ισπανός πουτσαράς...”
Έτσι κι έγινε...το επόμενο βράδυ γύρισα πάλι πίσω και ο νεαρός με περίμενε...αυτή τη φορά του έγνεψα να έρθει...Σάστισε...στην αρχή δεν το πίστευε αλλά αφού επέμεινα σηκώθηκε...
Κατέβηκα κάτω και τον περίμενα...
Ήρθε...τον πήρα από το χέρι και ανεβήκαμε...
Μόλις μπήκαμε μέσα κλείδωσα την πόρτα και άρχισα να γδύνομαι....το ίδιο έκανε κι εκείνος...
Αφού φιληθήκαμε για κανά δεκάλεπτο, του εξήγησα το σκηνικό...θα είχα τον άντρα μου online να μας βλέπει! Εννοείται πως συμφώνησε!


Το computer άνοιξε....Το δωμάτιο όμως που έβλεπα δεν ήταν το δικό μας...
Εμφανίστηκε ο άντρας μου με μια γυναίκα δίπλα του...
“Μπέτυ θυμάσαι την Κατερίνα; Η συνάδελφος που σου είχα γνωρίσει στην κοπή της πίτας...”
Έμεινα άφωνη...Η Κατερίνα με εσώρουχα καθόταν στα πόδια του άντρα μου και έτριβε το καυλί του ενώ ο Ισπανός μου χάιδευε τον κώλο...
“Δεν πιστεύω να περίμενες πως δεν θα είχα κι εγώ την παρέα μου...”
Η Κατερίνα είχε τέλειο σώμα...μεγάλο στήθος και ωραίο κώλο...Από ότι έβλεπα και το μουνί της ήταν καυτό...
Άνοιξα τα πόδια μου και είπα στον Ισπανό να με γλύψει...αμέσως χώθηκε ανάμεσα στα μπούτια μου και άρχισε δουλειά...Η Κατερίνα πίπωνε τον άντρα μου ενώ εγώ τον κοιτούσα κατάματα....
Μόνο που το σκέφτομαι έχω φουντώσει από τη ζήλεια μου αλλά είναι τόσο καυλωτικό που έχω γίνει μούσκεμα...
Δεν άντεξα...έβαλα τον νεαρό κάτω και έπεσα από πάνω του...άρχισα να καβαλώ την πουτσάρα του...
Ο άντρας μου έγλυφε την κωλοτρυπίδα της Κατερίνας ενώ εκείνη βογγούσε...

Ήταν τόσο μεγάλη η καύλα μας που φωνάζαμε όλοι...δεν ξέρω αν ακούστηκα στα δίπλα δωμάτια...
Ο νεαρός με γύρισε και αποφάσισε να βάλει το καυλί του πισωκολλητά... Με έσκισε...είχε μεγάλο πούτσο και ένιωθα να χτυπά τα κωλομάγουλά μου με τα αρχίδια του...



Τρέχαν συνεχώς οι χυμοί μου στο σεντόνι....μου χαστούκιζε τον κώλο ενώ του έλεγα να συνεχίσει...πονούσα αλλά ήθελα κι άλλο...ήθελα να κάνω τον άντρα μου να ζηλέψει...
Ο άντρας μου πήρε την Κατερίνα πάνω του και αυτή καβάλησε τον πούτσο του....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)